Friday, November 23, 2012

Doakan saya

Bismillahirrahmanirrahim

Bila sakit & jauh dari family, hanya Allah swt je yg faham betapa susahnya nak kuatkan diri tiap2 hari. 

Kalau ada orang jaga, makan minum semua tak payah risau. Tapi sekarang, kalau sakit macam ni, saya sendiri kena paksa diri makan & minum macam biasa biarpun semua tu akan keluar balik. Besarkan ujian Allah swt utk saya ni?

Bila dengar je suara ibu sendiri, terus rasa sebak sebab tak sampai hati nak cerita pasal sakit ni biarpun dari suara pun orang dah tau kita demam. 

Jujur, saya bukanlah seorang yg suka menyusahkan orang lain. Melainkan kalau memang dah takde jalan lain, dengan kawan2 la saya minta tolong. Alhamdulillah, bersyukur sebab ada kawan2 yg baik hati. 

Saya tahu, ujian sakit ni ade hikmah di sebaliknya. Sebab tu saya terus kuatkan diri pergi class walaupun dalam keadaan suhu badan saya panas dan batuk/selsema yg teruk. Niat saya satu je, saya nak belajar dan taknak ketinggalan dalam pelajaran saya tiap2 hari. Moga jihad yg saya lakukan ni ada nilai di sisi Allah swt. Aminn ya Rabbal Alaminn.

Saya mohon agar kalian dapat doakan saya agar sihat seperti biasa. Moga Allah swt rahmati kalian semua. InsyaAllah. 


Doakan saya cepat sembuh,
Cik Kiqah




No comments:

Post a Comment