Thursday, August 4, 2011

susahnya..

Bismillahirrahmanirrahim
`````````````````````````````

Kadang2 saya lebih selesa memilih alternatif lain daripada terus membebankan perasaan orang lain..
Tapi tak semua perkara mampu saya lakukan seperti yg saya rancang..
Betapa susahnya untuk menjaga hati dan perasaan orang di sekeliling kita..
Sehinggakan sampai satu masa diri sendiri tak mampu untuk berfikir secara rasional..
Dan bermula dari situlah hasutan2 yg tak elok menguasai diri..
Nauzubillahiminzalik~

Saya hanya manusia biasa yg mempunyai sekeping hati yg sangat2 rapuh..
Mungkin ini ujian untuk saya sepanjang bulan Ramadhan kali ni..
Kalaupun saya tidak mampu menjaga hati anda, tapi janganlah hukum saya dgn pelbagai sifat amarah dan emosi anda..
Saya juga berhak utk rasa dihargai walaupun sedikit sahaja..
Maafkan kesalahan & kesilapan yg pernah saya lakukan..
Sekian..



P/s: Seandainya Allah swt beri peluang kepada saya untuk tidak pernah menyusahkan hidup sesiapa, alangkah beruntungnya saya..tapi Allah swt itu Maha Mengatur segala hal, semoga hari yg menanti ini lebih baik dari sebelumnya, aminn~

2 comments:

  1. not everything in the world are entirely bad...quote cita korea lg...hihihii

    ReplyDelete
  2. Fain--> hehe..kan da ckp..cite korea tu best..ahaks! :p

    ReplyDelete