Monday, May 2, 2011

tahniah ;))

Bismillahirrahmanirrahim
``````````````````````````````


*aku tak bole letak gambar mu sorang, so gambar aku pun kena ada jugakk dalam belog nih ;p

korang nampak tak budak yg pakai seragam hitam kat dalam pic atas tu?
hehehe, budak tu kakak kepada budak yg pakai seragam putih tuh..
okay, aku dah pening lalat ;p
hahaha..
sebenarnya, kami berdua bajet tengah bercuti kat europe masa winter break, tapi yg realnya kat cameron highland tu je pon..tu yg kitaorang pakai baju tebal2 macam tuh :p
tapi just abaikan je issue tersebut, that pic was taken in the year of 2008 during our family day at Cameron Highland :)

well, budak yg pakai seragam hitam tu dah nak kahwin daaa..
sanggup dia tak tunggu aku..
tsk tsk tsk :p
cakap aritu nak kahwin sama2..haha *ada ke mu cakap kat aku gitu? :p
hehehe..dalam fesbuk kemain lagi upload wedding card dia..
auw auw gituuu :p
semalam pun dia call aku masa tengah busy2 carik rantai la..cincin la..
pendek kata, untuk 2, 3 bulan ni..
bakal abg ipaq aku tuh memang botak lah kepala..
*nasib la dia suka pakai baby oil..
hahaha, at least bole jugak membantu pertumbuhan rambut dia dgn sesubur-suburnya *erk
okay, ni dah lari tajuk =.=""

bila difikirkan balek..
kalau kakak cik kiQah tu dah kahwin nanti kan..
hehehe..kiranya, dalam ramai2 saudara perempuan kitaorang particularly dalam salasilah keturunan cik kiQah..
yang tinggalnya cik kiQah sorang jek la yg single mingle nanti..
auw auw auw lagi :p
*okay, dah tak nak gediks gediks ;p
alaaa, kalau dah jodoh tu tak kemana nyaaaa, insya-Allah ;)
Believe in Allah ok ;)
insya-Allah, i'll marry someone as soon as permitted ;)

*kan best kalau kita tengok zaman Rasulullah saw dulu, kalau ada sesiapa yg nak kahwin, Baginda kahwinkan terus jek..takdenya hantaran mahal2..kenduri yg besar2 & mewah2..pelamin bagai..tapi tu lah, as always kan..
that is our adat ;) adat pun adat jugak, tapi yg wajib tu mesti lah the first one :)

dah! dah! cik kiQah malas nak membebel panjang2..
insya-Allah akhir bulan ni kakak kesayangan yg cik kiQah panggil dia kak yuni @ mu @ cik Joyah tuh akan bernikah dgn pasangan dia yg cik kiQah panggil abg nizam *yg amat terkenal dgn kehebatan mengusik orang especially aku =.="""
semoga jodoh kalian berpanjangan dan diberkati Allah swt..aminnn~

Note to kak Yuni: weyh, tunggu aku balek lu, nati mu belanja aku baju baru 3 pasang..tak kire, aku akan claim nanti! haha

p/s: nanti cik kiQah hapdate lagi pasal wedding dieorang ok ;) let's pray for their happiness too ;)





No comments:

Post a Comment