Friday, April 29, 2011

jom jom!

Bismillahirrahmanirrahim
``````````````````````````````


nasi sup itu sedap dap dappp ;)
tambah pulak dgn telur asin *perghh
dan jgk kicap yg pedas sampai berasap telinga kami ;p
dan tiba2 pulak cik wani kita berlari-lari anak mendapatkan popia basah yg sememangnya menjadi kegilaan dia sepanjang zaman ;p
sos popia itu betul2 menikam kalbu kami bertiga, sehinggakan ada yg menjilat pinggan *ada ke? ;p

memang melantak sakan lah kami bertiga..
*tak baek menipu ;p
takdelah melantak pun, just memenuhi hak perot je *erk
kebetulan tengah lapar sebab tak lunch..
kami bertiga decide nak mamam nasi sup kat Mydin MITC ;)
betul2 kaw walaupun kami hanya mampu mamam semangkuk sorang *ngee

ada dua impian saya yg tertunai utk hari ini ;))
pertama-tamanya, saya dapat mamam each a cup! *buloq aih ;p
keduanya, saya dapat mamam tart telur *bole tahan jgk lah sedap dap dap tuu

anyway, tadi uncle taxi baek yg amat taw..
saya suka uncle itu *highlight: suka sebab dia kenakan charge yg reasonable okay :)
ape lagi eh?
erm, oh ye!
tadi saya naek bus wira taw..
kali ni dah masuk 2x saya naek bus wira kat melaka ni..
amatlah excited especially tatkala abg driver tu speed laju2 *sampai toing-toing pale saya tadi ;p
ouh, mesti korang pening kan..
sekejap taxi..sekejap bus..


hahaha..
waktu nak pergi Mydin MITC tu kami naek bus wira...
waktu nak balek umah kami naek taxi uncle baek itu ;))
aida, saya melihat kamu semangat betul yek waktu naek taxi tadi *jeles i ;p
kamu benar2 seorang co-pilot yg disegani ;)) *tabik springgg
wani, tadi kan, budak tu muka dia macam syima kan? ;))
kalau tak takde nya kak iQa nak pandang dua tiga kali *erk ;p
kesian kat budak tu sebab kena usha oleh kami bertiga *sorry adek manesss ;))
okay, itu sajaaa..sekarang beta mahu beradu..
hahaha..
amat penat hari ni sebab jalan2 punya pasal..
*dalam Mydin tu je punnnn *ngee 


p/s: tadi pun ada sorang budak laki muka macam Uddin ;)) *kenapalah hari ni ramai yg memiliki raut wajah nak sama eyh, *kembar yg hilang ka? ataupun imaginasi saya semata2? mungkin ini kesan dari kicap pedas yg menjadi side order utk nasi sup tadi *kot..errr, cuak pulak saya ;p hihihihi ;))

No comments:

Post a Comment