Saturday, March 12, 2011

sorry taw!

Bismillahirrahmanirrahim
``````````````````````````````

hehe..sebelum saya upload pics die..
saya nak say sorry kat dia banyak2..
sebab baru kejap tadi..
saya dah bunuh die dgn cara saya tersendiri..
hehe..
tapi salah die jugak sebab mengader nak posing dalam toilet saya..
akibatnya..diri die sendiri yg menanggung derita..

saya ni takdelah kejam sangat..
tapi kan..kan..kan..saya dah puas fikir dah..
cara apa yg paling berhemah bole bunuh die..
so..saya terus masuk bilik..
selongkar semua benda yg ade dalam bilik saya tu..
at first, saya jumpe pisau kat dapur..
tapi nanti..dgn ape saya nk potong bawang?
potong kentang?
hahahaha..tak bole2..kena cari alat laen..
nasib baek saya jumpe ridsect taw..
tu je alat yg bole bunuh die dgn berhemah..
ape lagi..

kite bako je!kite bako je! *terpengaruh dgn citer hantu kak limah lah ni* =.=""
eh..eh..ridsect mane bole bako die la..
ridsect bole buat die sesak nafas je..
hehehe..ye tak ye jgk eh..

tapi sorry jugak taw..
sedih la sikit2 bile tengok die tak gerak once cik kiQah spray dgn ridsect tu..
habis separuh botol kot ridsect cik kiQah spray..haha
tapi..tapi..saya lagi geli + takut + panic bile tengok die gerak2..*gggrrr*

hihihi..dah la mase selongkar bilik tu mug kat tangan tak lepas2..
saya pun tak taw kenapa saya jadi panic giler bile nampak die tercongok dalam toilet tu..
hehehe..
nasib baek saya tak baling je mug tu...
kalau tak habes la horlicks panas saya..
tak sempat minum lagi taw..
hahaha..

okay..i'm done with merapu things.
nak taw tak sape die yg cik kiQah maksudkan?
jeng..jeng..jeng!


sorry, kualiti pic mcm blur sikit..masa ni tangan photographer terketar2 taw..sebab mane la taw..kot2 die buat2 pengsan kan ;p


sorry taw awak..saya rase saya dah terpotong 4 kaki awak kot..depan 2, belakang 2..hehe..;p


p/s: tapi my hajar-chan lagi power taw. penah dulu, ade benda yg sama sejibik mcm kat atas ni, hajar jumpe dalam toilet jgk, hahaha..tapi bile dah penat kejar benda alah tu..akhirnya benda tu menemui kematian yg amat dahsyat..anda bayangkan lah..hajar-chan mampu potong benda tu jadi 4 ke 6 kerat entah..kire hajar-chan lagi expert dari kak iQa-chan..hahahaha..moral of the story, kami berdua adalah pembunuh lipan yg terhandal, so far la..hahaha

No comments:

Post a Comment