Sunday, January 9, 2011

syukur Alhamdulillah ^^

Bismillahirrahmanirrahim
``````````````````````````````

Alhamdulillah..setelah sekian lama kami merancang..
akhirnya sempat kami laksanakan sebentar tadi...
syukur yg tak terhingga kepada Allah swt sebab dah bagi peluang kat kami untuk tepati janji kami...
insya-Allah...
semoga apa yg kami hajati akan diperkenankan oleh Allah swt..
tiada apa yg kami harapkan melainkan daripada rahmat dan berkat dari-Mu..
setelah macam2 hal yg kami lalui...
tapi Allah swt tetap jua mengizinkan kami utk laksanakan janji yg mulia ini...
tidak perlu kami besarkan hal ini..
biarlah hanya Allah swt & kami yg mengetahuinya...

*sesungguhnya, Allah swt tidak pernah lupa utk menjaga hati2 kami*


saya bersyukur kepada-Nya kerana dipertemukan dgn dia *Alhamdulillah*

2 comments:

  1. ai kak.lain mcm jer bunyi.hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe..xde la lain mcm p0n bunyi die..cume xdpt nk reveal lg kt sini..insya-Allah,biarlah Allah swt yg tahu niat sebenar kami =)

    p/s: doa dari fikah & mr mysterio p0n kami harapkan jgk taw =)

    ReplyDelete