Tuesday, November 23, 2010

a bunch of luck!


buat abang yg kak iQah rindu..
a bunch of luck boy!
buat yg terbaek utk SPM ni..
nanti kak iQah balek..
kak iQah masak sedap2 utk abang eh..
kak iQah tahu abang b0le buat yg terbaik dlm SPM ni..
insya-Allah...
doa kami semua sentiasa ada utk abang..
kak iQah janji..
andai rezeki ada..umur panjang..
nanti kak iQah belanja abang makan..
jangan risau..
kak iQah tak mungkir janji..
hehehe..
lama tak jumpa abang..lama tak kacau adek..hehehe..
buat adek..
jaga diri elok2..
adek tu bukan nya ada antibodi kuat sgt..
jaga kesihatan..jangan buat mama risau lg..cukup la aritu demam kuat...
buat abang..
kak iQah doakan abang sukses dlm SPM tahun ni..
kak iQah yakin abang bole buat lebih lagi dari apa yg kak iQah dah buat..
sebab abang adalah adik kak iQah yg paling baek kat dunia ni..!
ayeh & adek p0n baek jugak..hehe

| abang | | kak iQah |

| ayieh |

| sayang kamu semua! |

p/s: tiba2 rindu adik2 kat kampung..(-_-)


No comments:

Post a Comment