Friday, October 29, 2010

| penat |


okay..untuk entri kali ni..
saya tak mahu cakap banyak2..
erk..

sebab..

hari ni saya agak penat..
otak ni rasa macam tak b0le nak absorb dah..
(=_____=)"

after solat isyak..
ingat nak kroih..kroih..
tapi nampak gaya macam perot tengah buat konsert..
aduyaii...
so, nak makan ke tak nak..?
bole pulak buat2 tanya..>,<

entah la..kalau ikutkan rasa tu..
ingat nak tido terus je after solat isyak ni..
badan dah x larat nak buat kerja..
hihihi..

bagi yg tak faham erti penat tu..
duk diam2 sudah..
bagi yg memahami..
alhamdulillah..
hehehe..
j0m!!
gud nite semua!

luv.luv.luv

p/s: minggu ni hormon tak stabil..kadang2 okay..kadang2 tak okay..tadi, tiba2 hati ni bole terfikir satu hal yg agak pelik tapi kalau betullah hal itu terjadi..saya lah orang yg paling gembira..muahaha!tapi..k0nfem2 orang tu menangis tak berlagu..lalala~

No comments:

Post a Comment