Saturday, September 4, 2010

harapan



bismillahirrahmanirrahim

......................................

"....hidup macam ni lebih baik, takde cinta, takde pakwe, yg ada hanya buku2...."

lebih kurang macam tulah dialog drama lagenda budak setan yg cik kiQah baru tengok kejap td..tapi my Kasyah handsome state "...makwe..", yg kat atas tu cik kiQah ubah kepada lady's version..hehehe^^

tiba2 hati ni rasa lain..tapi adakah dialog itu memberi kesan mendalam pada hati cik kiQah...erm, agak peribadi untuk luahkan kat sini...

yg cik kiQah tahu, cik kiQah suka dialog kat atas tu..mungkinkah sebab Kasyah handsome yg menyebutnya?..oh mungkin juga tidak..bak kata Kasyah handsome lagi, tepuk dada, tanya selera..tapi bak kata cik kiQah pretty pulak, tepuk dada tanya hati..ada persamaan tak antara kami berdua..?hihihihi...


[hanya orang yg faham jalan cerita Lagenda Budak Setan shj yg mengerti betapa besarnya cinta Kasyah untuk Ayu]

p/s: semua ayat2 di atas bukanlah ayat2 cinta alam maya yg kontroversi, tapi cik kiQah harap pandanglah dan hayatilah maksud tersirat yg ada dalam dialog tersebut..perhatian, entry ini bersih dari segala unsur2 paksaan apatah lagi pengaruh buruk kepada sesiapa pun, insya-Allah..

"...bermulanya hari ini, saat ini, harapan itu kembali lagi..ya Allah, tabahkan lah hati hamba-Mu ini, jauhkanlah perasaan sedih itu dari benakku...amin ya rabbal 'alamin...."

No comments:

Post a Comment