Saturday, July 17, 2010

auwww!

bismillahirrahmanirrahim

.....................................

dek kerana sayangnya kat anak perempuan, papa dan mama telah mengizinkan cik kiQah untuk beli online lagi..weheeeyyy!

[tadi p0n dah cuaks nak mintak duit..haha]

takpe,janji hati kena jujur dengan mak ayah..baru lah dieorang senang je nak bagi apa2 [nasib tak mintak nak kawen, kalau tak memang nak kena ketuk la kan]

hehe..just n0w, i made the payment to mrs.jishin. can't wait t0 get the fabric!

tak sabar nak pakai baju kurung yang c0mel itu...! [imported fr0m Nippon 0kay]

[erk!nak bangga tak masal la pulak]

hehe..ape2 p0n..f0r the time being, i need t0 re-f0cus t0 the next paper which is MA2. t0day's paper was quite tough but i did my best (^_^)

yang penting, 24 July 2010, cik kiQah balik kampung!!!!!!!!!!!!!!!!
tak sabarnya nak makan nasi dagang, nak teng0k astr0 [erk!], nak makan buah rambutan sambil tercong0k kat depan pintu [adeh], nak berebut masuk toilet dgn adik2 [alamak!], nak usik my little b0y a.k.a mucid dan sebagainya..haha!

p/s: currently my mo0d is sengal!hahaha

No comments:

Post a Comment