Thursday, July 1, 2010

ariel peter pan dah meninggal dunia..?

bismillahirrahmanirrahim

......................................

excuse me..
cik kiQah tak tahu menahu 0kay pasal ni..
cik kiQah baru je buat bl0g walking kat satu bl0g ni...
bl0g owner tu cakap...
ariel peter pan sudah meninggal dunia ketika dia dalam penjara...
memang dulu heb0h pasal vide0 seks dia dgn luna maya yg tersebar sehingga mengheret diri dia sendiri ke l0kap...
erm...
cik kiQah tak nak mengulas panjang pasal benda ni..
if k0rang nak tahu lebih lanjut...
macam biasa...
google je mana2 website...
hehe..
tak p0n...
just directly click here

p/s: kita memang berhak merancang segala benda yg kita nak rancang,tapi kita kena ingat,perancangan kita belum tentu menjadi seperti yg kita harapkan..kerana,perancangan Allah swt itu lebih sempurna dan pasti...^^ [sorry if ayat tak brape bet0l sikit..haha]

sila yakin dengan janji Allah swt,

No comments:

Post a Comment