Monday, July 19, 2010

ape masalah kamu?

bismillahirrahmanirrahim

....................................

breepp,breepp...
nak tanya..
ape masalah kamu eh...?

masalah jiwa eh...?
muahahaha!
kalau ye..j0m..meh saya teman kamu pergi jumpa doktor pakar sakit jiwa..j0m2!
tu la...laen kali..jangan seronok sangat maenkan perasaan orang laen..kan dah kena..

btw,
if bukan disebabkan masalah jiwa..
erm..apedie eh..
alamak!
tiba2 rasa buang masa la pulak cakap pasal benda ni..
hahaha..
moral of the story..
lantak lah hang pa nak buat apa..
ade aku kesah..?
tapi..
kamu kena ingat..
mana nak cari orang yang b0leh sabar dengan karenah kamu..
kalau dapat cari..sila kenalkan eh..siapa lah orang yang malang ituuu..gagagaga

eh..takde mood la nak cari pasal dengan orang yang tak guna ni..
tak reti2 nak matang even umur dah bertambah...
nasib baek la tak semua orang macam tu..
kehkehkeh..kalau tak meletup la melaka ni..
muahahaha!

p/s: biasalah tu..lumrah la kan..pandai buat,pandai la tanggung..sendiri mau ingat la wey!!

No comments:

Post a Comment